Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Potvrzuji, tento postoj je u křesťanů běžný, setkal jsem se s ním mnohokrát, zejména u letničních evangelíků. Kdyby směli, s chutí by vás (i mě :-) upálili. Zaplať pámbu, že středověk už skončil aspoň de iure. De facto v něm spousta křesťanů trčí dodnes.

4 2
možnosti
BT

a z čeho soudíte že byste mohl být po smrti ve společnosti oné osoby? pokud je pravdou co píšete tak ani kdyby denně mlátila čelem o zem před oltářem ji to moc nepomůže, pokrytectví je smrtelný hřích

takže bez obav ;-D

3 0
možnosti
JK

Tak by mě zajímalo, kdy je věřící zralý krz víru na Chocolouška?

Má stejnou mez jako někdo, kdo věří v to, že mu na rameni sedí neviditelný papoušek.

3 0
možnosti
RH

Nic si z toho nedělejte, podle mne jsou v pekle mnohem zábavnější lidi.;-D

4 0
možnosti
  • Počet článků 52
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 669x
Napsat o sobě, kdo jsem, je vůbec to nejtěžší. Většinou to sami nevíme. Směle však mohu tvrdit, že jsem dítě svých rodičů a žena v nejlepším věku. Mým vzorem je příroda, mou vášní psi a všechna zvířata. Mou láskou je život .