Diskuse

A co autorská práva?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DT

Nemůžu si pomoct, tak nějak to připomíná tahanici o moc nebo o prachy. To ta množírna psů až tolik vynáší?

0 0
možnosti
Foto

Hodne ceskych novinaru neumi citovat ani overovat informace. Rv Uz parkrat jsem se setkala se skor doslovnym, hodne spatnym a neuplnym prekladem clanku v zahranicnich novinach (ktere samozrejme svuj zdroj uvedly).

0 0
možnosti

M52í88l32a 52Š43u45l63a

12. 1. 2014 20:03

.. jednou jsem se zúčastnil svodu štěnat Cavalier King Charles Spaniel .. to co se tam děje byl pro mě docela šok .. ale štěňátka z chovů funkcionářů a funkcionářek, kdyby měla tři nohy, tak byla výborná .. 

.. nejhorší je, když nějaké plemeno se dostane do zvýšeného zájmu (boom), pak nastupuje řada množičů, kteří nehledí na předpoklady rodičů, zisk je pro ně přednější, než zdraví pejsků .. a nikdo to není schopný zastavit .. :-(

0 0
možnosti
Foto

Je to věčný boj o tom, zda existuje něco jako duševní vlastnictví.  Patřím do skupiny lidí, kteří říkají, že nic takového neexistuje, že je to jen monopolní výsada určité skupiny lidí na naše náklady, která nám zabraňuje používat naše vědomosti k vlastnímu prospěchu, bez ohledu na to, kde jsme k těmto vědomostem přišli.

2 0
možnosti
Foto

Tak toho bych si nevšimla, protože tenhle časopis už léta nekupuju. Jde tak nějak celkově mimo mne, nic mi nepřináší:) Nicméně já jsem náročným čtenářem;-D

1 0
možnosti