Kde se ve mně bere ta drzost?

Kde se ve mně bere ta drzost? Proč by měli mé články lidi číst? Jsem vlastně stydlivá a velké zástupy lidí mě doslova děsí, dusím se v davu a panikařím. Tak proč píšu a dokonce to veřejně prezentuji?

Protože musím.

Mám takové nutkání, kdy se chtě nechtě musím zastat lidí, kteří jsou utiskováni, ponižováni nebo se jim děje křivda.

A protože to jinak neumím, tak píšu.

Nemohu spát a pořád mi to v hlavě šrotí a teprve, když se vypovídám, teprve pak přijde odměna a já spím sladce.

A také proto, že se dozvídám, že si někdo mé články čte, chválí můj styl, tiskne si je, předčítá na poradách a vyvěšuje na nástěnky.

Tehdy vím, že jsem zasáhla cíl naprosto přesně, že to byla trefa do černého. Co víc si můžu přát?

 Svět je úžasné místo k životu, má tolik forem a tvarů, že mě to nepřestane fascinovat. Život nesmí postrádat krásu, harmonii, toleranci, úctu a respekt lidí k lidem i ostatním živočichům, kteří s ním matičku Zemi obývají.

Beru si to osobně a jako svou morální povinnost psát kdykoli jsou tyto hodnoty potlačovány nebo dokonce pošlapány. Slovo má velikou moc a psané obzvláště. Chci ta slova řadit ve věty, které budou hladit i napomínat, někoho potěší, jiného pobouří, ale s tím počítám. 

 Děkuji vám čtenáři mých článků, děkuji vám všem. Děkuji, že jste si našli čas a přečetli co jsem napsala. A nejen přečetli. Jsem polichocena, že si mé články tisknete a předčítáte.

Děkuji i za vaše komentáře i kritiku. Doufám, že mě to posune zase o kousek dál a já se možná tak stanu skutečně dobrou autorkou.

 

Na oplátku slibuji, že psát nepřestanu.

Autor: Alena Lasotová | čtvrtek 6.11.2014 19:10 | karma článku: 7,34 | přečteno: 409x