Alena Lasotová

Napsat o sobě, kdo jsem, je vůbec to nejtěžší. Většinou to sami nevíme. Směle však mohu tvrdit, že jsem dítě svých rodičů a žena v nejlepším věku. Mým vzorem je příroda, mou vášní psi a všechna zvířata. Mou láskou je život .
  • Počet článků 52
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 669x

Alena Lasotová

Čumím, čumíš, čumíme.

Mí psi mně nikdy nepřestanou překvapovat, stále zjišťuji jak nedokonalým a nespokojeným tvorem vedle nich jsem.

25.8.2013 v 18:25 | Karma: 16,70 | Přečteno: 1014x | Diskuse| Ostatní

Alena Lasotová

Povídám, povídám pohádku...

"Za mlhou hustou tak, že by se dala krájet a dost možná ješte dál, je rybníček Brčálník. Ve dne je docela obyčejný, ale sotva ho vecer přikryje černočerná tma, začnou se tam dít podivuhodné veci.“ To je úvod ke krásnému večerníčku o Rákosníčku, ale nejen o něm. Dosaďte si místo rybníčku Brčálníku třeba politickou scénu, či různé organizace a budete znovu v pohádce. Ovšem ty konce, ty konce!! Mlha a černočerná tma skryjí hodně.

21.8.2013 v 11:44 | Karma: 6,49 | Přečteno: 371x | Diskuse| Ostatní

Alena Lasotová

Hujeři, pačuánci a ti druzí

Mám ráda pozitivní lidi, pobyt v jejich blízkosti nakazí optimismem i pesimisty, jako jsem já. Nedávno jsem jednoho takového poznala. Setkali jsme se v kurzu, který nás měl naučit všemu, co potřebuje znát ekonom.

16.8.2013 v 18:28 | Karma: 12,52 | Přečteno: 830x | Diskuse| Ostatní

Alena Lasotová

Auto je vizitkou muže

„Ty už zase myješ auto? Kolik je to dní, co jsi ho myl posledně, čtyři?“ Nedokážu odolat a ptám se syna, o kterém mohu říci, že uklízí tak rád, že vstup do jeho pokoje je na vlastní nebezpečí.

11.8.2013 v 17:52 | Karma: 14,71 | Přečteno: 1126x | Diskuse| Osobní

Alena Lasotová

Vzpomínky

Snad každý rád vzpomíná především na své dětství, na období bezstarostných her nepřipouštějících žádné kompromisy, často prožívaných tak intenzivně, že se prolínaly se skutečností.

8.8.2013 v 21:11 | Karma: 7,69 | Přečteno: 257x | Diskuse| Osobní

Alena Lasotová

Vyznání

Nejprve hádanka: Na rozcestí osudu žijí rodné sestry, Pravda a Lež. Pravda mluví vždy jen pravdu a Lež vždy jen lže. Každá z sester hlídá jednu cestu. Jedna vede k životu a druhá k smrti.

7.8.2013 v 6:15 | Karma: 9,86 | Přečteno: 516x | Diskuse| Ostatní

Alena Lasotová

IQ byznys

Podnikat se dá ve všem a se vším. Máte-li trochu filipa, vždy si můžete najít to, co ještě druzí nemají.

4.8.2013 v 15:00 | Karma: 12,90 | Přečteno: 524x | Diskuse| Ostatní

Alena Lasotová

Já se tam vrátím

Letní povídka pro Víkend MF DNES Neděle jsem nikdy v lásce moc neměla, volno jimi končilo a celý den se nesl v duchu zmaru, zmaru svobody. Tahle neděle však byla jiná.

31.7.2013 v 12:05 | Karma: 13,28 | Přečteno: 597x | Diskuse| Ostatní