Alena Lasotová

Napsat o sobě, kdo jsem, je vůbec to nejtěžší. Většinou to sami nevíme. Směle však mohu tvrdit, že jsem dítě svých rodičů a žena v nejlepším věku. Mým vzorem je příroda, mou vášní psi a všechna zvířata. Mou láskou je život .
  • Počet článků 52
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 669x

Alena Lasotová

POJĎME PŘEPSAT WIKIPEDII A CELÝ GOOGLE

Byla jsem člověk s občasným negativním myšlením, ale dokázala jsem se změnit. Na všem špatném lze najít něco dobrého, když zavlečete do chovu psů nějakou zákeřnou nemoc, je to sice špatné, ale na druhou stranu ubude konkurence,

25.10.2015 v 12:00 | Karma: 6,12 | Přečteno: 399x | Diskuse| Ostatní

Alena Lasotová

Chceš-li poznat co je dřina, kup si kolo Ukrajina!

Dnes by se tomu, na čem jsem se kdysi naučila jezdit já, říkalo šrot. Tehdy neexistovaly přilby, pomocná kolečka, chrániče loktů a kolen, a já dokonce neměla ani kompletní kolo a přesto se mi to díky zarputilosti a vytrvalosti podařilo.

25.1.2015 v 17:45 | Karma: 14,78 | Přečteno: 1462x | Diskuse| Ostatní

Alena Lasotová

Duše kouzelného domu

Mnohé domy mají zvláštní osud. I když jsou postaveny z neživého kamení a cihel, žijí svůj vlastní život a lidé s otevřeným srdcem mohou, alespoň z části, jejich život procítit.

17.1.2015 v 18:58 | Karma: 8,66 | Přečteno: 334x | Diskuse| Ostatní

Alena Lasotová

Arbitr sporu

Mít kontakt s lidmi po celém světě je super, ale nese to sebou i nepříjemné důsledky. Na FB mě čekal dost nepříjemný dopis.

11.1.2015 v 16:00 | Karma: 6,46 | Přečteno: 364x | Diskuse| Ostatní

Alena Lasotová

Výhled počasí na rok 2015

Žádná předpověď počasí nemůže být přesně předpovězena den po dni na celý rok dopředu, to je nemožné, přesto si už léta úspěšně plánuji dovolenou podle předpovědí našich předků.

2.1.2015 v 17:51 | Karma: 7,46 | Přečteno: 931x | Diskuse| Ostatní

Alena Lasotová

Opilá těhotná

Jízda veřejnou hromadnou dopravou v sobě skrývá i nutnost vyslechnout nechtěné. Byla sobota ráno a já se konečně dočkala příjezdu vlaku a nastoupila do něj. Těšila jsem se na teploučko a byla zklamaná. Doufala jsem v klídek a byla jsem otrávená.

14.12.2014 v 19:30 | Karma: 17,66 | Přečteno: 1078x | Diskuse| Ostatní

Alena Lasotová

Poznávám tě, ty nejsi Mikuláš!

Listopad se stále kratšími dny zmizel v neznámu a nastal prosinec. Máma nám do punčošky nadělila ovoce a sladkosti. S Mikulášem, čerty a anděly si hlavu lámat nemusela, já byla ten Jidáš, který sestrám prásknul, že žádný Mikulaš není, že se za něj a za čerty převlékají lidi a oblbují tím své děti.

3.12.2014 v 19:05 | Karma: 7,14 | Přečteno: 525x | Diskuse| Ostatní

Alena Lasotová

Casanova já tě žeru

Jsme lidé. Různí lidé. A přesto v něčem stejní. Všichni toužíme po štěstí. Každý z nás však má o štěstí jinou představu.

15.11.2014 v 19:37 | Karma: 10,16 | Přečteno: 667x | Diskuse| Ostatní

Alena Lasotová

Našli by se politici ochotní pracovat naprosto zdarma?

Tak si říkám, kolik zástupců obcí, měst a politiků ve státě, ztučnělých blahobytem a zbotanuvších službě spoluobčanům, která je naplňuje až po okraj, kolik z nich by se dralo k moci, kdyby věděli, že je ta služba zavazuje k nejvyšší oběti?

12.11.2014 v 18:29 | Karma: 14,73 | Přečteno: 667x | Diskuse| Ostatní

Alena Lasotová

Zrod červeného obra nebo zánik hvězdy?

Je brzy ráno, pondělí třetího listopadu roku dvatisíce čtrnáct. Vstávám ve tři čtyřicetpět, abych vyvenčila kotě, které jsem dostala. Ještě mám spánkem otupené smysly a ranní (tedy spíš noční) chlad se mě snaží probudit docela.

8.11.2014 v 19:14 | Karma: 10,43 | Přečteno: 548x | Diskuse| Ostatní

Alena Lasotová

Kde se ve mně bere ta drzost?

Kde se ve mně bere ta drzost? Proč by měli mé články lidi číst? Jsem vlastně stydlivá a velké zástupy lidí mě doslova děsí, dusím se v davu a panikařím. Tak proč píšu a dokonce to veřejně prezentuji?

6.11.2014 v 19:10 | Karma: 7,34 | Přečteno: 409x | Diskuse| Ostatní

Alena Lasotová

Šikana aneb účel světí prostředky

Zaměstnanec je pouhý nástroj zaměstnavatele k dosažení jeho cílů, prostředek k tomu, aby mohl zaměstnavatel dosáhnout úspěchu. Ne, to není moje definice, to je skutečnost.

4.11.2014 v 19:15 | Karma: 14,34 | Přečteno: 888x | Diskuse| Ostatní

Alena Lasotová

Když nevěříš v Boha, jsi dcerou Satana!

Nikdy bych se nenadála, že ve 21 století se jedinou větou rázem octnu uprostřed doby temna, jak byl právem nazýván středověk.

1.11.2014 v 19:30 | Karma: 29,18 | Přečteno: 1738x | Diskuse| Ostatní

Alena Lasotová

Odmaskujte se!

Ve vesnici, která vznikla poblíž kupecké stezky, u které loupil, znásilňoval, vraždil a nakonec zešílel prokletý rytíř, se konal každoroční bál. Byla to obyčejná vesnice plná obyčejných lidí s obyčejnými sny a touhami. Lidí, stejných jako jinde, s věčným sklonem páchat nelidské (tedy vlastně lidské) špatnosti.

19.10.2014 v 17:18 | Karma: 8,90 | Přečteno: 445x | Ostatní

Alena Lasotová

Týdeník Hutník není seriózní aneb kdo si vymýšlí

Když jsem si v týdeníku Hutník – týdeník pro Jablunkovsko, Třinecko a okolí - přečetla článek „Družina v Hrádku už slouží“, nestačila jsem žasnout.

14.9.2014 v 16:31 | Karma: 10,97 | Přečteno: 817x | Diskuse| Ostatní

Alena Lasotová

Byl můj první

Nikdy jsem nebyla milá a hodná holčička, nebavily mě nanicovaté hry malých děvčátek a pokud se nejednalo o míčové hry nebo o hru na schovávanou, kdy musel být splněn počet hráčů, aby se vůbec mohlo hrát, pohybovala jsem se výlučně ve společnosti kluků. Často to byli ti největší rváči. Vyrovnala jsem se jim a mnohdy jsem byla horší než všichni ostatní kluci dohromady. Připadalo mi to naprosto normální.

3.9.2014 v 18:32 | Karma: 14,30 | Přečteno: 919x | Diskuse| Ostatní

Alena Lasotová

Chceš-li získat a udržet si práci, chlastej a absentuj!

Alias u nás v Absurdistánu. Naše vesnička Absurdistán je nevelká, jeden druhému tu vidí nejen do talíře, ale přímo do žaludku. Příběh těchto milých lidiček se zakládá na skutečných událostech.

31.8.2014 v 18:00 | Karma: 19,54 | Přečteno: 1823x | Diskuse| Ostatní

Alena Lasotová

Jak efektivně natřít zábradlí

Zapomeňte na to, co jste kdy slyšeli o správném natírání, mávněte rukou nad osvědčenými postupy a do háje pošlete všechny odborníky. Jedině tenhle postup je ten správný.

12.8.2014 v 18:54 | Karma: 10,99 | Přečteno: 1166x | Diskuse| Ostatní

Alena Lasotová

Není všechno zlato, co se třpytí

Pokračování článku „A co autorská práva“, díl II. Poradce chovu landseerů, paní Chlíbcová, zanedbává své povinnosti, zneužívá své funkce k řešení osobních sporů a k preferování přátel, porušuje řády a předpisy nejen vlastního klubu, ale i ČMKU a FCI a dokonce porušuje i autorská práva.

17.1.2014 v 16:53 | Karma: 9,95 | Přečteno: 849x | Diskuse| Ostatní

Alena Lasotová

A co autorská práva?

V časopise "Pes přítel člověka1/2014" jsem si přečetla článek Andrey Chlíbcové, "Kamarád pro celou rodinu". Je ale SKUTEČNOU autorkou článku? Dost o tom pochybuji. V článku nacházím celé věty převzaté z knížky Moniky Raitzové, "Novofundlandský pes a landseer", ale postrádám odkaz na zdroj, ze kterého paní Andrea Chlíbcová čerpala.

12.1.2014 v 18:37 | Karma: 11,47 | Přečteno: 1196x | Diskuse| Společnost