Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AO

Aleno... jako i mnoho dalších Vašich článků - náročný život.... moc hezky sepsané..... 

Já si jen dovolím oponovat jedinému: vrací mamince, co jí dluží..... domnívám se, že nic rodičům nedlužíme... ani já, jako matka, nechci někdy říct dětem: dlužíte mi to, co jsem vám dala... protože jim to dávám z lásky a s láskou....  Takže.. i těm rodičům dáváme to, co umíme, dokážeme, na co máme sílu - a pak ale i ti rodiče jinak vnímají to, co jim od nás přichází.... :)

2 0
možnosti
VV

Ano. Nic nedluží. Mají svůj život, své rodiny, své děti.To je život.

0 0
možnosti
AO

Proč se sem chodíte modlit?8-o

1 0
možnosti
  • Počet článků 52
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 669x
Napsat o sobě, kdo jsem, je vůbec to nejtěžší. Většinou to sami nevíme. Směle však mohu tvrdit, že jsem dítě svých rodičů a žena v nejlepším věku. Mým vzorem je příroda, mou vášní psi a všechna zvířata. Mou láskou je život .