Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^

I kdyby to třeba byl "jen" satelit - ne každý už někdy něco takového viděl.

0 0
možnosti

Pánové, pánové, co mě to děláte? Zase jsem o iluzi chudší. Nu což, nedá se nic dělat, dobré ale je, že jsem aspoň nevypatlala zbytečně přání;-)

0 0
možnosti
Foto

To jsme nechtěli. Vždyť ač je objektivní příčina jakákoliv, subjektivně přeci nic nebrání tomu, aby se přání nevyplnilo, že? :-)

1 0
možnosti
Foto

No zánik hvězdy asi ne, ale v minulém týdnu končil meteorický roj Orionid, zdánlivě vyletující ze souhvězdí Orionu, což je Siriusu blízko. To a ne zánik hvězdy jste asi viděla. Jinak pěkné R^

0 0
možnosti

a hlavně vznik či zánik hvězdy by netrval jen pár okamžíků, to je záležitost na docela dlouhou dobu...

a že by nějakej meteoroid letěl zrovna takovou drahou, při který by se vůči Siriovi nepohyboval, to by byla sakra velká náhoda...

nejpravděpodobnějš to byl záblesk odrazu Slunce od satelitu Iridium, takovej trvá 2-8 sekund

2 0
možnosti
  • Počet článků 52
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 669x
Napsat o sobě, kdo jsem, je vůbec to nejtěžší. Většinou to sami nevíme. Směle však mohu tvrdit, že jsem dítě svých rodičů a žena v nejlepším věku. Mým vzorem je příroda, mou vášní psi a všechna zvířata. Mou láskou je život .