Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vendulka by měla myslet na to, že maminka za svoje sekýrování nemůže a brát to s nadhledem. Já jsem takhle jezdila za svojí mamkou 5 let každý víkend, 150km. Byla už dementní, probrečela jsem spoustu nocí, ale časem jsem si zvykla a chápala, že ona NEVÍ, jak mě trápí!!! Když pak zemřela, byla jsem v klidu. Ale přesně vím, jak se Vendulka cítí. Nicméně ta sociální pracovnice tam nemá co dělat, když nedokáže SAMA odhadnout, jak na tom maminka je!!! :-(R^R^R^

0 0
možnosti

Člověk by měl umřít včas. Již zanedlouho to s milióny dementních a nesvéprávných důchodců žádný vyspělý stát ekonomicky neustojí. Péči o staré lidi neschopné se o sebe postarat bude nutné omezit a umožnit jim bezbolestně včas odejít. Jinak na léčení našich děti už nezbudou žádné peníze. Budeme tu mít 3 milióny nesvéprávných dementů a mladí lidé budou bez potřebných léků zbytečně umírat. Viz přiložený odkaz:

http://neviditelnypes.lidovky.cz/spolecnost-miliardy-na-vyrobu-alzheimeru-fig-/p_spolecnost.asp?c=A120307_000341_p_spolecnost_wag

(Je mi 66 let, takže vím, o čem píši.)

0 2
možnosti

Vnímám to jako mírně přehnanou prognózu... ;-(

2 0
možnosti

Aleno... jako i mnoho dalších Vašich článků - náročný život.... moc hezky sepsané..... 

Já si jen dovolím oponovat jedinému: vrací mamince, co jí dluží..... domnívám se, že nic rodičům nedlužíme... ani já, jako matka, nechci někdy říct dětem: dlužíte mi to, co jsem vám dala... protože jim to dávám z lásky a s láskou....  Takže.. i těm rodičům dáváme to, co umíme, dokážeme, na co máme sílu - a pak ale i ti rodiče jinak vnímají to, co jim od nás přichází.... :)

2 0
možnosti

Ano. Nic nedluží. Mají svůj život, své rodiny, své děti.To je život.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS