Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Už mě zase svírá v náručí můj nepřítel

Bráním se, nic mi to není platné, je tady zas a objímá mne. V žilách mi rozpaluje krev, slyším ji divoce tepat v uších a zrychleně dýchám.

http://modernibyt.dumabyt.cz/rubriky/romantika/moderni-znovuzroz

 

„Ne, nechci tě, jsi můj nepřítel, jdi, jen jdi, já o tebe nestojím! Vždy, když jsi se mnou, slábne má vůle, svaly se třesou a hlava třeští.“

Neslyší, nechce slyšet a dál mě drtí až nemohu popadnout dech a mění moje kosti v rosol. Uléhá se mnou na lůžko, usedá ke stolu, prochází se se mnou po domě, nehne se ode mne ani na krok.

Hlídá mne a nejraději mně vidí v posteli s očima nevidoucíma a ušima neslyšícíma. Proniká mi hluboko do těla, zavrtává se do mysli a žmoulá prostěradla.

Nemám sílu se bránit, nechci jíst, žár v těle hasím čajem. Dopotácím se k lůžku a spolu klesáme na matraci.

Probuzení přináší úlevu a propocené lůžkoviny. Vysál mě a odhodil jako slupku z banánu.

Nové objetí a můj nový marný odpor.

Scházím po schodech s kupou lůžkovin v náručí.

Ze zrcadla na mne hledí bledá, strhaná tvář s kruhy pod očima.

Do čaje vymačkám celý citrón a přidám dvě lžíce medu. Na jídlo nemám ani pomyšlení.

K mé tváři v zrcadle přibude tvář mého nepřítele, já znovu podléhám a znovu padám do peřin.

Provzdychám další noc, ale ráno je mi lépe. Mé tělo mne zase poslouchá a svalům se vrací původní tvar. Kosti jsou zase kosti a hlava je lehká.

Konečně je pryč.

Odešel.

Oči mám ještě zrudlé pláčem a popotahuji. Sem tam zakašlu.

Odešel můj nepřítel .............................Chřipkový virus.

Autor: Alena Lasotová | středa 18.9.2013 11:16 | karma článku: 8,92 | přečteno: 828x
  • Další články autora

Alena Lasotová

Vědec vyzývá představitele Ruska, Číny a USA ke spolupráci na záchraně lidstva a Země

Vědec světového formátu Dr. A. Egon Cholakian, lobista v americkém kongresu, člen CERNu, lektor a člen mezin. asociace lektorů zprav. služeb a člen laserové termonukleární reakce v Lawrence vyzývá prezidenty ke spolupráci.

19.8.2023 v 11:14 | Karma: 0 | Přečteno: 9x | Diskuse| Společnost

Alena Lasotová

Klíč je v lidech

Máme nekonečnou řadu problémů, které se snažíme vyřešit. Zapomínáme však na to, že problém nelze vyřešit stejným způsobem jakým vznikl. Je to jako očekávat jiný výsledek u stejného postupu.

6.8.2023 v 14:46 | Karma: 0 | Přečteno: 3x | Diskuse| Společnost

Alena Lasotová

MILUJEME POHÁDKY

Pohádky jsou to, nač se těšíme v dětství i v dospělosti. Neznám člověka, který by pohádky neměl rád. Ale proč je tak milujeme? Protože dobro vždy vítězí nad zlem, protože lidé jsou ve své podstatě všichni dobří.

1.8.2023 v 18:07 | Karma: 0 | Přečteno: 3x | Diskuse| Společnost

Alena Lasotová

KOMU JSME NEBEZPEČNÍ?

Každý z nás přichází na svět sám, každý také ze světa sám odchází a každý se za svůj život bude sám zodpovídat. Přijměme konečně zpátky svou zodpovědnost. Přestaňme být ovládanou biomasou.

1.8.2023 v 11:02 | Karma: 0 | Přečteno: 10x | Diskuse| Ostatní

Alena Lasotová

IQ TEST. VĚŘÍTE ANTROPOGENNÍMU CO2?

Oxid uhličitý (CO2) je obsažen v zemské atmosféře v malém množství, asi 0,04 % celkového objemu. a člověk se na něm podílí v zanedbatelném množství a ani kravské prdy na tom nic nemění.

31.7.2023 v 16:36 | Karma: 0 | Přečteno: 6x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Architektonickou cenu EU získal univerzitní pavilon, blízko byla i ostravská galerie

25. dubna 2024  21:23

Studijní pavilon Technické univerzity v německém Braunschweigu se stal vítězem prestižní...

Lidovci navrhli zvýšit slevy na dani na děti, stát to má přes 8 miliard ročně

25. dubna 2024  11:36,  aktualizováno  21:15

Zvýšení slev na dani na děti navrhuje KDU-ČSL a hodlá to prosazovat v jednáních s koaličními...

Prezident má absolutní imunitu. Trump zaměstnal Nejvyšší soud, věří v průtahy

25. dubna 2024  19:09,  aktualizováno  21:06

Většina členů amerického Nejvyššího soudu se ve čtvrtek zdála být skeptická k argumentu...

Zatkněte propalestinské levicové fašisty, vyzývá demokratický kongresman

25. dubna 2024  20:44

Demokratický kongresman Adam Smith označil propalestinské demonstranty za „levicové fašisty“ a...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 52
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 669x
Napsat o sobě, kdo jsem, je vůbec to nejtěžší. Většinou to sami nevíme. Směle však mohu tvrdit, že jsem dítě svých rodičů a žena v nejlepším věku. Mým vzorem je příroda, mou vášní psi a všechna zvířata. Mou láskou je život .