Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Drž hubu aneb jiná lekce létání

   "Nejčistší forma šílenství je nechat všechno při starém a věřit, že se něco změní" (Albert Einstein). Dostala jsem dopis o zahájení kárného řízení pro neustálé porušování řádů klubu.

kdo je nechce?Alena Lasotová

Vtipné bylo, že už samotným zasláním dopisu kárná komise rovněž porušila řád. Kárný, podle kterého mě měla soudit. Dopis MUSEL být dle řádu zaslán POUZE do vlastních rukou.

Nebyl. Zaslán. Nebylo to jediné porušení, kterého se komise dopustila, vtipkovali víc.

Ovšem účel světí prostředky. Jasné?

Ano, jeden z bodů řádu jsem fakt porušila. Neoznámila jsem v daném termínu, že má fena nezabřezla. Ostatní prý mnou porušené body řádu byly poslepované pomluvy a lži. Vlastně to byla odpověď na mou stížnost na poradkyni chovu. Já napsala stížnost na ni, ona na mě. Až potud to bylo fér. Ale jen potud.

Ovšem účel světí prostředky. Jasné?

Dalším opravdu vtipným kouskem členů kárné komise bylo obvinit mne z porušení bodu, který v řádu ani nebyl. Upozornila jsem slavnou komisi na tento fakt. Bod tam nebyl, přesto jsem ho porušila a proto jsem vinna.

Ovšem účel světí prostředky. Jasné?

Sláva, dovolili mi obhájit se na schůzce s kárnou komisí. Buď to nebo řádnou omluvu, když se nebudu moci ze závažných důvodů dostavit. Byla jsem nemocná (dva měsíce mimo provoz) a považovala to za závažný důvod, proč se nedostavím (dodnes mám ofocený nemocenský lístek). Kárná komise to za závažný důvod nepovažovala, naopak, byla to přitěžující okolnost. Pro ně to bylo odmítnutí obhajoby a přiznání viny. Kárná komise mne z klubu vyloučila. Shledala mne vinnou ve všech bodech, ze kterých mne vinila, dokonce i z toho, který neexistoval.

Ovšem účel světí prostředky. Jasné?

Čest prokážu, když přiznám, že mi dovolili, přesně podle řádu, hájit se před ostatními členy klubu na klubové schůzi. Jestliže zvednou palec, zůstávám, když ho otočí k zemi, letím. Jak v římském cirku. A stejně jako v římském cirku, se vždy najde někdo, kdo chce zabít caesara. Už jen pro zlomyslnou radost nebo pro potěšení, že ubude konkurent.

Rozhodla jsem se pro cirk.

Termín pro oznámení schůze (i ten MUSÍ BÝT dle řádu dodržen) dávno uplynul a stále nic. Žádná zpráva, ticho.

Čím méně ostatních členů to bude vědět, tím lépe, budou přítomní jen ti „zocelení“, správní. Naplánovat si volno na poslední chvíli také vždy nejde a měnit plány jen pro nějakou blbou schůzi klubu, je fakt blbost.

Ovšem účel světí prostředky. Jasné?

Chtěla jsem u té šarády být, proto se ptám, zda se schůze konat bude nebo ne. Odpověď zní - ano. Ptám se, jak je možné, že porušují řád a mne z jeho porušování chtějí trestat. Napsali, že byli na dovolené, že na to trochu pozapomněli, ale to jistojistě nikomu, krom mne, nebude vadit. Každý pochopí, že měli spoustu práce a potřebují si oddychnout. Čtu mezi řádky docela dobře: Co si můžeme dovolit MY a je nám to dopředu odpuštěno, to si ani náhodou nemůžeš dovolit TY. Rozdíl mezi ELITOU a SVOLOČÍ. Elita rozhoduje, svoloč drží hubu a...platí.

Ovšem účel světí prostředky. Jasné?

Konečně schůze. Totální propadák, z 70 členů jen dvacet (včetně mě) a nakonec se ukáže, že čtyři z těch dvaceti se do klubu přihlásilo těsně před svoláním schůze.

Nebyl to římský cirk, byl to pranýř. O nějakém hájení se jsem si mohla nechat zdát. Neustále mi skákali do řeči, slovně mě napadali a uráželi. Mne i mou rodinu. Nenechali mne ani domluvit. Prý už tak se mnou ztratili spoustu času, musí jet domů a případ je jasný. Nechali hlasovat. Krom dvou palců všechny ostatní směřovaly k zemi.

Vyletěla jsem. Dostala jsem lekci v létání. Tentokrát to ale nebylo příjemné šimrání v břiše, ale neodbytný pocit vyvrhnout to svinstvo, které na mě naházeli, jim na hlavy a hezky z vysoka. Bylo by to skvělá satisfakce, vidět je poblité jejich vlastními sračkami, no uznejte.

Ovšem účel světí prostředky. Jasné?

Perlička na okraj: Nevyhodili mne proto, že jsem porušovala řády (to by prostě neobhájili, protože to nebyla pravda), ale proto, že jsem svou při zveřejnila na svých stránkách. Tím jsem se dopustila poškozování dobrého jména klubu a jejích členů a porušila kárný řád. Dále jsem způsobila: Věrné kamarádce a patolízalce poradkyně chovu se čtením mých stránek udělalo tak zle, že ještě pár dní překonávala nucení na zvracení, druhé (členka výboru) se vyrazil svědivý opar na zadku a musela se pořád škrábat, třetí a čtvrtá (členky výboru) dostaly nervový šok, dva pánové (jeden člen výboru a druhý předseda revizní komise) si musí odplivnout jen při zaslechnutí mého jména a jednomu (bývalý člen výboru) se stále zvedá (Co?? Proč na mě mrká?).........................................Aha, tlak. To mrkání byl tik.

Všichni dohromady tak strašně, ale tak strašně milují ty naše pejsky, vše dělají jen pro ně a pro tu radost a přátelství, že už nezbývá ani skulinka pro zášť, chtivost moci a peněz, pomluvy, závist, likvidaci konkurence.................Opatrně, i mě se začíná zvedat žaludek.....

Zkrátka, tak moc milují ty pejsky, že ty z mého chovu sledují s opovržením a úšklebky po stranách. Jejich majitelé na tom jsou stejně, mají smůlu, měli si zvolit pejska z prominentní chovky, ne od takovéhle........fuj!

Ovšem účel světí prostředky. Jasné?

Proč se nepobavit?

Koukám na Fejsbúk a čtu hádku v diskuzi. Marně přemýšlím jak je možné, že se hádají, vždyť se mají tak rádi a jsou to přátelé......

U nás v klubu je tak krásně a klid, co tu ta rejpalka není........................................Mám svůj názor a můžu ho snad svobodně vyjádřít.........

Přečetla jsem si jména – jsou v klubu noví, ještě neví, jak to tam chodí, ale až si zvyknou.................

Koště se ozve taky a přidá vyhrůžku, která zatím zabírá vždycky, můj případ je stále čerstvý........CHYBÍ tady někomu paní VYLOUČENÁ? ….. Nebo Co??!!

Všichni se uklidní, ujistí se o vzájemné náklonnosti, toleranci a přejícnosti a diskuze končí. Byla to jen bouře ve sklenici vody. Nic vážného, přece tu ta rejpalka není........Že?

Inu, kdo chce s vlky žít, musí s nimi výt. 

Je fakticky moc těžké mít svůj názor a nikdy, ale opravdu NIKDY se nesmí kritizovat. To je daň klubům, které jsou založeny na demokratickém (???) principu.

Ovšem účel světí prostředky. Jasné?

A co já?

Věřte, nevěřte, ještě stále letím a pozorně si vybírám, kde přistanu. Dej bože, ať to není „demokratický“ klub.

 

Z mého psaní do sekretáře.

Autor: Alena Lasotová | neděle 15.9.2013 19:50 | karma článku: 8,49 | přečteno: 726x
  • Další články autora

Alena Lasotová

Vědec vyzývá představitele Ruska, Číny a USA ke spolupráci na záchraně lidstva a Země

Vědec světového formátu Dr. A. Egon Cholakian, lobista v americkém kongresu, člen CERNu, lektor a člen mezin. asociace lektorů zprav. služeb a člen laserové termonukleární reakce v Lawrence vyzývá prezidenty ke spolupráci.

19.8.2023 v 11:14 | Karma: 0 | Přečteno: 9x | Diskuse| Společnost

Alena Lasotová

Klíč je v lidech

Máme nekonečnou řadu problémů, které se snažíme vyřešit. Zapomínáme však na to, že problém nelze vyřešit stejným způsobem jakým vznikl. Je to jako očekávat jiný výsledek u stejného postupu.

6.8.2023 v 14:46 | Karma: 0 | Přečteno: 3x | Diskuse| Společnost

Alena Lasotová

MILUJEME POHÁDKY

Pohádky jsou to, nač se těšíme v dětství i v dospělosti. Neznám člověka, který by pohádky neměl rád. Ale proč je tak milujeme? Protože dobro vždy vítězí nad zlem, protože lidé jsou ve své podstatě všichni dobří.

1.8.2023 v 18:07 | Karma: 0 | Přečteno: 3x | Diskuse| Společnost

Alena Lasotová

KOMU JSME NEBEZPEČNÍ?

Každý z nás přichází na svět sám, každý také ze světa sám odchází a každý se za svůj život bude sám zodpovídat. Přijměme konečně zpátky svou zodpovědnost. Přestaňme být ovládanou biomasou.

1.8.2023 v 11:02 | Karma: 0 | Přečteno: 10x | Diskuse| Ostatní

Alena Lasotová

IQ TEST. VĚŘÍTE ANTROPOGENNÍMU CO2?

Oxid uhličitý (CO2) je obsažen v zemské atmosféře v malém množství, asi 0,04 % celkového objemu. a člověk se na něm podílí v zanedbatelném množství a ani kravské prdy na tom nic nemění.

31.7.2023 v 16:36 | Karma: 0 | Přečteno: 6x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Podezřelé nákupy zbraní se mají hlásit už od července, schvaluje vláda

24. dubna 2024  5:25

Prodejci mají mít už od července povinnost hlásit podezřelé nákupy zbraní. Počítá s tím novela...

Nenávist vůči Ukrajincům, segregace Romů. Amnesty International kritizuje Česko

24. dubna 2024  2:28

Ukrajinští uprchlíci se loni v Česku potýkali s nenávistnými projevy a diskriminací, pokračovala...

Místo do šrotu do opravny. Směrnice EU prodlouží záruku a zakážou „kazítka“

24. dubna 2024

Premium Do budoucna by měla být oprava rozbitých a porouchaných domácích spotřebičů jednodušší. A stejně...

Ignorovat, nebo demaskovat? Německá média řeší, jak informovat o AfD

24. dubna 2024

Premium Je to teď horké téma. Německá mainstreamová média stojí před volbou, nakolik a jakým způsobem...

  • Počet článků 52
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 669x
Napsat o sobě, kdo jsem, je vůbec to nejtěžší. Většinou to sami nevíme. Směle však mohu tvrdit, že jsem dítě svých rodičů a žena v nejlepším věku. Mým vzorem je příroda, mou vášní psi a všechna zvířata. Mou láskou je život .